Midgårds US

Heej som några av er kanske vet, så är jag och Frida med i en Ungdomssektion, Midgårds US
Vi ordnar bl.a. tävlingar.
Och snart så kommer det bli en gymkhana tävling, och jag hoppas att många ska vara med i den! :)
Vi ordnar mest skoj tävlingar.
Men mer info om den tävlingen kommer upp senare, men så ni vet vad som är på kommande! ;)
Här är då våran logo:
Och vi gjorde även en liten film från vad vi gjorde under förra året :)
Och måste bara lägga till att det är jag som sitter på den vackra hästen i western scenen! ;)
hahaa^^
Men vi kommer försöka filma varje grej vi gör under detta år! ;)
Men hoppas ni gillar den! :)
Och kan även lägga till att jag var väldigt sjuk när vi gjorde denna film, började friskna till, till slutet. men under filminspelningar och sånt så mådde jag jätte dåligt, och hade "hostattacker" spydde upp slemmmmm och massa sånt, och var kritvit i ansiktet, kanske inte syns, och det var därför jag inte var med i "kakscenen" heller... för jag mådde inte alls bra.. :/
men och? det var roligt att göra den  och det är de viktigaste! :D
och kan lägga till att vi INTE hade tillgång till hästar till denna film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0