Kritik

Såg nyss också att vi har fått lite kritik, för att vi skriver om annat än islandshästar. Tycker det är bra att folk säger vad de tycker, men bara om man kan uttrycka sig på ett vänligt sätt! För jag tyckte det var onödigt av personen ifråga att kalla inlägget för "en massa annat skit". Man kan ju i alla fall försöka vara vänlig och beté sig som folk om man vill att folk faktiskt ska lyssna på och ta åt sig av det man sagt!
Och ifall det är många som tycker att vi skriver för lite om hästar så säg till! Jag har inte kunnat rida på två dagar nu, men jag ska försöka få in ett par hästiga inlägg imorgon! :)
Man vill ju att ens läsare ska va nöjda! Så ge gärna kritik men utan att förolämpa oss i samma mening tack! ;)
Så nu har jag sagt mitt om det och Jenny har redan sagt sitt!
Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Mattan

Fy fan va elakt!

Men de är ju bra å höra så skärper man sig. Men lite för onödigt de där me en massa annat skit. De va onödigt!



:P

Fin blogg :)

2011-04-07 @ 20:59:37
URL: http://allasmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0