Hopp-ponnyn Liam!

Idag hoppade jag, Anna och Jenny med Gola, Liam och Muni! :)
Liam är sjuuuuuuuuuuuukt duktig på att hoppa! Han hoppade och klarade ett hinder som var lika högt som honom, minst! I och för sig så ska ju hästar naturligt klara sin egen mankhöjd säger man, med undantag förståss. Men han var så himla duktig! Gola däremot är dock ingen hopphäst direkt, men hon klarade också ett par hinder, hon hör nog dock till undantags gruppen som jag nyss nämnde...
Men bilder på Liam när han hoppar kommer upp på måndag då jag får bilderna från Annas kamera! Ronja från ponnylyckan var också där och tittade på och fotade, kika in där! Tror hon kommer lägga upp bilder från idag!
Söta Liam! Hur gullig som helst i fjoll-tofs!

Kommentarer
Postat av: rebecca

På vissa bilder liknar Liam så sjukt mycket på shettisen Hercules jag tog hand om förut!

2011-05-02 @ 18:41:51
URL: http://rebeccashafranov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0