helt slut

Heej heej inte så bra uppdatering av mig, men jag är helt slut!
var vaken väldigt länge, och sov för lite, sen vidare till stallet, tänkte att jag skulle fara ut och rida. Men de blev inte så för att hästarna hade fått flytta till en ny hage, och då hade alla hästar hållit på busat en massa, så att Muni var väldigt svettig. Men det gick väldigt bra att fånga honom, och så fick han sitt kraftfoder och så sköljde jag av honom vid halsen lite, först var det JÄÄÄÄÄÄÄTTTTE läskigt, men sen var det bara allmänt skönt, då kunde han stå i långt grimskaft, annars måsta man stå och hålla i grimman.
Annars så har jag varit ut och joggat, tänkt få upp konditionen, och USCH vilken hemsk kondition jag har, eller kondition... jag har ingen... O.o
FYYYY, och jag ska börja spela fotboll, så nu blir de hårdhandskar och börja träna ordentligt, men ni kan få se bilder från bus i hagen idag om ni är intresserade? :)
Bjuder på en bild på Flekkur, från förra sommarn :)
Han är såååå söt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

självklart vill vi se bilder (=

2011-04-25 @ 18:54:29
Postat av: Syeddina

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-11-14 @ 14:48:38
URL: http://syeddina.blogsmall.com
Postat av: Syeddina

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-11-14 @ 14:48:53
URL: http://syeddina.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0