Härligt ridväder!

I wish? Nej, alltså vem vill ut o rida när det ser ut så här utanför!? Regnet bara öser ner! Har verkligen ingen lust idag! :( Väldigt synd, jag hade höga förhoppningar om fint väder igår när solen lyste så mycket! Blåser som tusan gör det också...
Så jag var istället till Knallen efter skolan idag o satt och fikade en stund med Anna och Ida. Mysigt :)
Men nu har det blivit lite lite häst tycker jag, så jag känn lägga upp lite bilder från i vintras när hästarna var så här lagom runda! ;) Älskar btw Haustis gulle mage på första bilden! Tur att mycket av de var päls dock...
Hausti är skönast! Haha!

Så, nu blev det lite häst också, men imorron ska jag inte fuska med uppdateringen! Ska ta med mig kameran när jag och Anna ska köra Liam imorron, det bli andra gången vi kör honom! Vi kan ju inte rida honom längre så nu har vi promenerat honom då det inte gått att köra med hans kärra. Men nu äntligen så ska vi få köra lite! Jag tror Liam kommer gilla det också. Men som sagt, mycket uppdatering om det imorron och bilder! :)
Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0