Häftigt?

Med risk för att verka väldigt efterbliven, är det bara jag som aldrig hört talas om reflexspray?
Tycker det verkar vara en väldigt smart uppfinning efter det jag läst. Att man liksom bara sprayar rakt på kläder/päls? Har själv inte testat då, så jag vet inte om det funkar eller har några mindre trevliga biverkningear, men det står att det inte ska ge missfärgningar o sånt! Låter jätte smart tycker jag! Så syns man överallt! Och hästen såklart! ;)
Skulle vara kul att testa det nån gång för att se om det verkligen funkar, och hur bra det är!
Någon som har testat det?
Vore kul att veta! :)
Kram Frida

Kommentarer
Postat av: ronja

haha kanske man skulle spraya katten som ränner överallt :D

2011-04-11 @ 21:00:59
URL: http://ponnylyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0