G L G

Var till Gola, Liam och Grållan idag med Anna igen. Vi tog dock inte ut hästarna utan vi bara mockade och matade + att jag fotade så jag kommer slänga upp lite bilder! Man ser stor skillnad på Gola mot bilden jag lade upp från i vintras på henne, här!
Liam där emot har behållit sin lagom runda ponnymage, men vi hoppas kunna förminska den lite också samtidigt som Gola hålls slim and fit! Haha ;)
Och angående Grållan så är det inte upp till oss att rida henne, men hon är en otroligt underhållande häst! Haha...
När vi kom till stallet var hon vit och fin, som hon ska vara, men sen sprang hon in i skogen en stund o när hon kom tillbaka var hon grå/brun! Duktig häst! I den stunden kände jag mig lycklig som slipper rykta henne...
Ja, ni ser att Liam lever farligt bakom Grållan, kaxig ponny! Grållan ser ut som hon, ja, har ramlat i skiten helt enkelt.. och Gola blir bara snyggare! ;)
Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0