Förlåt!

Har inte haft tid att uppdatera ännu idag, förlåt! Kul att höra att vi var saknade dock! :) Men jag red direkt efter skolan, sen middag, sen tjejkväll.. men nu kommer bilder ifrån när jag var ut med Anna och körde Liam, red Gola också! ;)
Liam tyckte det var jättekul att åka ut med kärran igen! Han ville inte alls stå stilla när vi skulle iväg!
Foto: Anna
Foto: Anna
Oredigerade bilder, alla tagna på stallplan dock.. men det blev oredigerat fär jag kände att jag ville få ut ett inlägg fort! ni får säkert se mer vartefter! :)
Men i alla fall, Liam njöt VERKLIGEN av turen! Men det var liiiiite för bråttom i sista uppförsbacken på väg hem...
Tror jag tänker filma ästa gång vi far ut, för det ser så sjukt sött ut när han pinnar på och bockar lite! Men vi ska försöka köra honom oftare nu och se till att lite mer av hans runda ponny-kalas-kula försvinner. :)
Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0