En helt värdelös rubrik, men innehållet är bilder

Hejsan, kom hem för ett tag sedan, hade bara en lektion i skolan idag, så skönt, så for dit till 8.00 och for 9.05, hur skönt är inte det då?
Men jajaa, skrev bara ett engelska prov som gick piss :S
Borde skärpa mig, men imorgon har vi finska muntligt, men jag glömde böckerna i skolan så jag kan inte öva nått till det uppsis... :S blir att plugga fysik medans bara, tror att det kommer bli ett ganska lätt prov, han brukar fixa ganska lätta prov IBLAND! de senaste matttte provet va skit svårt, men jag klarade mig fick G3, och han sa att jag skulle få det i kursen åxå, så då kommer jag sänka, men sen så kollade han igenom mitt prov igen. Och då såg han att han hade gjort fel typ iaf, jag hade räknat med fel grejer, men ändå fått rätt svar, och därför kanske jag ska få behålla mitt kursvitsord! :)
jag hoppas på det, och jaaa det där var ganska invecklat! ;)
Men jajaa, nu ska jag sätta in lite bilder från när jag var i stallet, det var underbart vackert väder, och varmt åxå, Muni bara busade idag, först när jag skulle gå efter honom, och sen när jag red honom... han har lite bus i sig! ;)
Men det blev ingen sken, höll mig i trav och tölt, några galoppsteg tog jag i kurvorna.
Han kändes annars väldigt fin, hög i formen i tölten bara, håller på att arbeta med det, men de är lite svårt när man inte har en bana att rida på. Ska se om jag kanske kan fara ut och rida på kvällen nån dag den här veckan, så att jag kan rida på banan. De är ju ljust länge nu åå, så det sku sitta fint! :)
muni nyfiken
Muni bus
asså guuud, Muni kan verkligen få sin söta sida på bild! ;)
Muni dricker/äter och geggar på en och samma gång... hahaa^^
VARNING - FÖR KÄNSLIGA TITTARE
*host host*
Myyys..
efter denna bild villa ha gärna komma och gosa med en, och jag tackade nej för första gången hahaa! ;)
Han tappade sin äckliga "gegga"
MYYYYYYS
Freyr måsta åxå testa, så Muni fick flytta på sig
*gäsp* *dregel*
Muni söt! :)
*märk spegelbilden*

Kommentarer
Postat av: anna

så sött med gegga på mulen! <3

2011-04-05 @ 14:42:42
URL: http://inomparentesy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0