Dålig uppdatering från min sida!

Hej jag ursäktar att det är dålig uppdatering från min sida, men jag kommer inte hem förrän sent på kvällen och tänker försöka att inte lägga in några "Hej jag har tråkigt sitter i skolan, snart har jag bla bla bla..." inlägg...Tror inte de blir så värst intressanta, därför blir det mest inlägg på kvällen för mig! ;)
Eftersom jag går i skolan ganska sent ibland, sen så är det ju Muni som gäller och sen bloggen typ, ibland blir det ju lite andra grejer inplanerade som idag då Farmor fyller år, så var till henne på lite fika! :) Grattis Farmor!
Men idag så har jag inte hunnit äta nån middag, och jag tror inte jag kommer göra det heller, tror jag går och tar nå kvällsfika bara snart, har ridit lektion för Cia igen! :)
Tränade på att flytta baken, och ha den med när jag går fram i alla gångarter.
(Kommer ett inlägg senare om "dagens ridpass") :)
Men mer har jag inte gjort.
Men ursäkta att detta inlägg blev tråkigt, så det får komma en lite bild! :)
Bjuder på några bilder från januari
Mörka och oredigerade bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0