2 veckor och 1 dag kvar

Ojoj vad jag längtar till den första gångartstävlingen!
Muni och jag är väldigt taggade, Han är i en ganska fin form, och hans gångarter blir bara starkare och bättre för varje dag som går! :)
Dock är det ju bara en tränings tävling, men är det några fler som ska vara med och tävla den 25 april?
Jag hoppas iaf att jag hamnar med en ganska snabb häst i 4-g och tölten på banan! Eftersom den rids 2 och 2 först i lätta klasserna sen vid finalen så rids det upp till 5 personer m. hästar.
En bild på mig och Freyja, och sen Corinne och Muni
Detta var då första gången jag tävlade i gångartstävlingar!
Jag kom 3:a totalt, finalen gick inte så bra, fick ingen trav och hade fel galopp uppsis...
Men det var verklogen kul, och Freyja var jätte snäll att tävla med! :)
Vem vet, kanske man sätter igång henner till hösten? ;)
Och tävla henne på ÅM?^^
I så fall bör man nästan sätta igång henne redan nu (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0